Elaun Cola Akan Ditarik Balik

>> 21 Januari 2010

21.1.10 Pada 4:10 PM Kiriman Oleh ammboi.blogspot


Di petang yang hujannya renyai-renyai ni penulis nak ambik masa la ckit untuk update blog ni. Kerje dah setel dan tapi ada la lagi sikit-sikit urusan yang masih belum di'complete' kan. Maklumlah ni isu hangat jugak ni untuk kakitangan awam.

ELAUN COLA AKAN DITARIK BALIK

Penulis bukan sesaja nak mengkalutkan keadaan. Namun ianya menjadi tanda tanya kepada penulis sepanjang hari ini. Betul ke? Apa komen pihak yang berkenaan. Dari pagi cerita ni tersebar, makin merebak dan makin berkembang la pulak jalan ceritanya. Sehinggakan penulis sendiri naik hairan, siapakah mereka ni? mata-mata kerajaan ke? spy PM ke? orang kanan tertinggi kerajaan ke? (dah semua dia tau...padahal belum ada berita rasmi lagi!). Untuk kepastian penulis cuba search kat GOOGLE dengan menaip COLA. Rupa-rupanya dah banyak post hari ni berkenaan tajuk COLA. Dasat jugak.

Ada yang cakap beberapa JABATAN/KEMENTERIAN telah menerima pekeliling berkenaan isu tersebut dan sumber berita yang tak boleh dipercayai sangat kata COLA akan mula STOP pada APRIL ni.

Baca Selanjutnya >>>

0 comments:

ADMIN.Net

Kandungan dalam blog ini merupakan karya sendiri penulis, petikan dari sumber yang dinyatakan (bagi tujuan perkongsian bersama atau sebagai koleksi penulis) dan ianya diyakini sesuai untuk bacaan semua.

Penulisan dalam blog ini kebanyakkannya tidak sesuai untuk tujuan rasmi. Jadi pandai-pandailah nilaikannya sendri yer...

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP